Ontmoet Valentino Rossi dankzij Bridgestone

Ter ondersteuning van de
introductie van de Battlax Hypersport S20 in 2012 en de Battlax Sport Touring
T30 in 2013, heeft Bridgestone een promotiewedstrijd georganiseerd voor
consumenten en dealers. De winnaars maken niet alleen kans op een compleet
verzorgd, opwindend MotoGP-weekend maar ook op eenprivé “meet and greet” met Valentino
Rossi
.

Via het Europese bandendealernetwerk Biker's Club looft
Bridgestone
in 2013
12
MotoGP-prijzen
 uit,
bestaande uit een compleet verzorgde reis, inclusief toegang tot de wedstrijd
en de Bridgestone Motorsport MotoGP hospitality. 
Elke prijs is geldig voor een gelukkige deelnemer en een Biker's
Club dealer
. Een privé-ontmoeting tijdens het weekend met 9-voudig
wereldkampioen
Valentino Rossi in zijn MotoGP-pitbox maakt deel uit van de
prijs.


Klanten maken kans op het winnen van een van deze prijzen als ze
een set (voor- en achterband) premium Bridgestone Battlax Hypersport
S20 of Battlax Sport Touring T30
 banden kopen bij een Biker’s Club
vestiging in Europa*. Na het invullen van een eenvoudig formulier in de shop
dienen klanten zich te registreren op de speciale website: www.mission-rossi.com

 

Na het registreren en het juist beantwoorden van drie relevante
wedstrijdvragen, heeft de deelnemer de kans op het winnen van een van de twee
prijzen die er bij elk van de zes MotoGP-weekends in Europa tussen mei en
september 2013 te winnen zijn: Le Mans, Catalunya, Assen,
Sachsenring, Brno en Silverstone
. Alle winnaars krijgen twee
maanden voor elk van de bovenstaande MotoGP's te horen dat ze gewonnen hebben. “Bridgestone wilde gebruikmaken van de populariteit van
Valentino Rossi en de Moto-GP met een actie waarbij alle spelers in de
verkoopketen betrokken zijn: het Biker’s Club dealernetwerk en onze
eindgebruikers”
, aldus Vincent Van Houtte, Senior Manager Motorcycle Tyre
Products, Bridgestone Europe.

 

 

Facebook comments